Ha fet aquests raonaments en el decurs de la Jornada d'Imatge i Comunicació del partit, que s'ha celebrat a l'edifici Cibernàrium de Barcelona i que duia per lema 'Comunicar és compartir'. En la trobada s'han presentat les novetats dels manuals d'imatge i comunicació del partit i s'ha donat a conèixer projectes com l'Agència de Notícies d'Esquerra en Xarxa (L'anex), on es centralitzen les notícies que ERC genera a tots els nivells, i que inclou fotografies en alta resolució i tot tipus de documents, per tal de nodrir les webs nacionals, comarcals i locals i butlletins de les seccions locals del partit.
Joan Ridao ha recordat que arran del temporal de neu d'aquest dilluns han caigut 33 torres, 14 línies i han quedat inutilitzades onze subestacions. Tot plegat, deixant sense subministrament elèctric a 200.000 persones. Així mateix, també ha subratllat, en relació a la demanda de les elèctriques de la construcció de la MAT, que tot i que a les comarques gironines hi ha problemes de generació, en aquest cas 'ha estat un problema de distribució. Per aquest motiu, ha considerat que Fecsa-Endesa 'barreja cols i naps' quan argumenta que amb la línia de Molt Alta Tensió s'hagués evitat el problema.
Comunicació i Imatge
Prop de 200 persones han participat en la Jornada d'Imatge i Comunicació que Esquerra ha celebrat aquest dissabte al matí al Ciberàrium de Barcelona. En el decurs de l'acte s'han presentat les noves eines comunicatives impulsades des de la secretaria d'Imatge i Comunicació i els nous manuals, adreçats a les persones que s'ocupen d'aquestes qüestions a les diverses seccions locals. En aquests documentes es poden trobar consells sobre la relació amb els mitjans de comunicació, protocol i organització d'actes, i identitat corporativa, així com guies pràctiques sobre aquestes noves eines.
A banda de l'agència anex, també s'ha impulsat l'Esquerra en Xarxa. Es tracta d'una eina de comunicació interna, exclusiva de la militància, on es poden trobar totes les notícies i activitats del partit, i que s'actualitzen constantment.
D'altra banda, també s'ha posat en marxa una nova editora 'online' per a la creació dels butlletins que publiquen les seccions locals i comarcals tant en
paper com electrònics. El portaveu i secretari d'Imatge i Comunicació d'ERC, Ignasi Llorente, ha comentat que l'evolució d'aquest àmbit es mou pautat en tres eixos: més continguts, aprofitar més i millor les eines comunicatives disponibles i consolidar la identitat corporativa del partit. Diverses taules rodones en què s'han debatut diversos aspectes relatius a la comunicació i la política han completat la programació de la jornada.
Joan Ridao ha recordat que arran del temporal de neu d'aquest dilluns han caigut 33 torres, 14 línies i han quedat inutilitzades onze subestacions. Tot plegat, deixant sense subministrament elèctric a 200.000 persones. Així mateix, també ha subratllat, en relació a la demanda de les elèctriques de la construcció de la MAT, que tot i que a les comarques gironines hi ha problemes de generació, en aquest cas 'ha estat un problema de distribució. Per aquest motiu, ha considerat que Fecsa-Endesa 'barreja cols i naps' quan argumenta que amb la línia de Molt Alta Tensió s'hagués evitat el problema.
Comunicació i Imatge
Prop de 200 persones han participat en la Jornada d'Imatge i Comunicació que Esquerra ha celebrat aquest dissabte al matí al Ciberàrium de Barcelona. En el decurs de l'acte s'han presentat les noves eines comunicatives impulsades des de la secretaria d'Imatge i Comunicació i els nous manuals, adreçats a les persones que s'ocupen d'aquestes qüestions a les diverses seccions locals. En aquests documentes es poden trobar consells sobre la relació amb els mitjans de comunicació, protocol i organització d'actes, i identitat corporativa, així com guies pràctiques sobre aquestes noves eines.
A banda de l'agència anex, també s'ha impulsat l'Esquerra en Xarxa. Es tracta d'una eina de comunicació interna, exclusiva de la militància, on es poden trobar totes les notícies i activitats del partit, i que s'actualitzen constantment.
D'altra banda, també s'ha posat en marxa una nova editora 'online' per a la creació dels butlletins que publiquen les seccions locals i comarcals tant en
paper com electrònics. El portaveu i secretari d'Imatge i Comunicació d'ERC, Ignasi Llorente, ha comentat que l'evolució d'aquest àmbit es mou pautat en tres eixos: més continguts, aprofitar més i millor les eines comunicatives disponibles i consolidar la identitat corporativa del partit. Diverses taules rodones en què s'han debatut diversos aspectes relatius a la comunicació i la política han completat la programació de la jornada.