ERC denuncia la manipulació de les elèctriques per eludir responsabilitats pels talls de llum del temporal

Ridao ha recordat que arran del temporal de neu d'aquest dilluns han caigut 33 torres

Ha fet aquests raonaments en el decurs de la Jornada d'Imatge i Comunicació del partit, que s'ha celebrat a l'edifici Cibernàrium de Barcelona i que duia per lema 'Comunicar és compartir'. En la trobada s'han presentat les novetats dels manuals d'imatge i comunicació del partit i s'ha donat a conèixer projectes com l'Agència de Notícies d'Esquerra en Xarxa (L'anex), on es centralitzen les notícies que ERC genera a tots els nivells, i que inclou fotografies en alta resolució i tot tipus de documents, per tal de nodrir les webs nacionals, comarcals i locals i butlletins de les seccions locals del partit.

Joan Ridao ha recordat que arran del temporal de neu d'aquest dilluns han caigut 33 torres, 14 línies i han quedat inutilitzades onze subestacions. Tot plegat, deixant sense subministrament elèctric a 200.000 persones. Així mateix, també ha subratllat, en relació a la demanda de les elèctriques de la construcció de la MAT, que tot i que a les comarques gironines hi ha problemes de generació, en aquest cas 'ha estat un problema de distribució. Per aquest motiu, ha considerat que Fecsa-Endesa 'barreja cols i naps' quan argumenta que amb la línia de Molt Alta Tensió s'hagués evitat el problema.

Comunicació i Imatge


Prop de 200 persones han participat en la Jornada d'Imatge i Comunicació que Esquerra ha celebrat aquest dissabte al matí al Ciberàrium de Barcelona. En el decurs de l'acte s'han presentat les noves eines comunicatives impulsades des de la secretaria d'Imatge i Comunicació i els nous manuals, adreçats a les persones que s'ocupen d'aquestes qüestions a les diverses seccions locals. En aquests documentes es poden trobar consells sobre la relació amb els mitjans de comunicació, protocol i organització d'actes, i identitat corporativa, així com guies pràctiques sobre aquestes noves eines.

A banda de l'agència anex, també s'ha impulsat l'Esquerra en Xarxa. Es tracta d'una eina de comunicació interna, exclusiva de la militància, on es poden trobar totes les notícies i activitats del partit, i que s'actualitzen constantment.

D'altra banda, també s'ha posat en marxa una nova editora 'online' per a la creació dels butlletins que publiquen les seccions locals i comarcals tant en
paper com electrònics. El portaveu i secretari d'Imatge i Comunicació d'ERC, Ignasi Llorente, ha comentat que l'evolució d'aquest àmbit es mou pautat en tres eixos: més continguts, aprofitar més i millor les eines comunicatives disponibles i consolidar la identitat corporativa del partit. Diverses taules rodones en què s'han debatut diversos aspectes relatius a la comunicació i la política han completat la programació de la jornada.