Endesa pagarà entre 60 i 80 euros per dia als gironins que va deixar sense llum durant la nevada

Els que vulguin recórrer al peritatge per fixar la indemnització també ho podran fer

D'altra banda, la companyia dedicarà un fons social d'1,5 MEUR als ajuntaments pels incidents causats pel temporal, que serà gestionat per una comissió formada per representants d'Endesa i dels mateixos ajuntaments.

Quant a l'atenció als afectats, Endesa engegarà dijous vinent un dispositiu especial per rebre les reclamacions dels clients. Ho podran fer de forma presencial acudint als punts recollits al web, a través de l'Oficina d'Atenció al Client de l'empresa o trucant al 900 847 384, entre altres vies.

Normalització completa al 30 de juny

Una vegada garantit plenament el subministrament durant la Setmana Santa, els esforços de la companyia se centren ara en la normalització definitiva de la xarxa elèctrica, amb el compromís d'aconseguir-la el 30 de juny com a data límit.