H&M amplia la botiga a l’Espai Gironès amb dues plantes i 2.500 metres quadrats

La botiga serà reformada completament

La marca sueca H&M ha apostat per l’Espai Gironès per remodelar i ampliar fins als 2.500 metres quadrats la botiga situada al centre comercial, implantant el seu concepte flagship (botiga de referència), del qual disposen només un nombre reduït dels seus locals a Espanya. L’establiment, inclosa la part ja existent, serà reformat per complet i estarà a punt aquesta tardor. Disposarà de 455 metres quadrats més que l’actual i tindrà dues plantes, connectades per una escala interior.

H&M ofereix una àmplia i variada gamma d’articles, amb col·leccions de moda dissenyades per un equip intern i pensades per a tots els públics. La marca sueca ha optat per convertir l’establiment de l’Espai Gironès en un centre molt innovador i de referencia a la zona per la bona trajectòria de les xifres de vendes del centre comercial.

Increment de vendes

Les darreres dades, que fan referència al primer trimestre d’aquest any, posen de manifest que de març de 2014 a març de 2015 les vendes a l’Espai Gironès, gestionat per Multi Spain Management S. A.,  han crescut un 4% en relació al mateix període de l’any anterior fins a situar-se als 96 milions d’euros En relació al nombre de visites, s’han incrementat un 3,5%.   

L’Espai Gironès, que el maig passat va complir deu anys des de la seva obertura, s’ha consolidat com a centre de referència a les comarques de Girona amb 9.036.000 visitants rebuts durant el 2014, el que representa un increment del 2’76%  respecte l’any anterior. Pel que fa a les vendes realitzades pels locals situats a les instal·lacions del centre comercial durant l’any passat, van créixer un 3’2% respecte el 2013  i el valor d’aquestes vendes es va situar en els 93’8 milions d’euros.

Els sectors que més han crescut són el de la moda, la telefonia, els restaurants i el cinema. Actualment el centre comercial acull a les seves instal·lacions 122 establiments, als que s’hi sumen l’hotel  i la gasolinera exteriors. Al voltant del 45% dels establiments són botigues de moda, i la resta són de complements, restauració i lleure, objectes per a la llar, botigues d’electrònica i de serveis.

Pel que fa al tipus de visitant, es tracta d’un públic familiar que prové no només de les comarques gironines sinó també del sud de França i del nord i est de la província de Barcelona, a més de turistes francesos, anglesos,  holandesos i russos. El percentatge de visitants estrangers se situa entre  el 3 i el 4 per cent.

L’Espai Gironès disposa de 40.000 metres quadrats de superfície  de lloguer que està distribuïda en dues plantes i 2.500 places d’aparcament gratuïtes.

L’operació d’H&M s’emmarca en el pla de renovació i adaptació que el centre comercial està duent a terme un cop ha arribat al 10è aniversari de la seva posada en funcionament. Aquesta iniciativa  està portant a l’Espai Gironès noves firmes de prestigi com Only, Claire’s, Orchestra, Tramas+ i està fent que moltes altres botigues estiguin remodelant els seus locals per adaptar-los a la imatge més moderna de les seves marques.

El centre comercial

Espai Gironès està situat en una zona d’expansió urbanística del municipi de Salt que limita amb Girona i al costat de l’autopista AP-7. L’ excepcional ubicació del centre permet que la seva àrea d’influència directa sigui de  400.000 habitants i que pugui generar una afluència de més de 10 milions de visitants a l’any. Disposa de 40.000 metres quadrats de superfície distribuïts en dues plantes  on hi ha instal·lats operadors líders com Odeón Multicines, Caprabo, Zara, Miró, Drim, H&M, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear o Springfield, entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.