Mor un motorista en un xoc frontal amb un autocar a Tossa de Mar

La víctima conduïa un ciclomotor i els vint ocupants de l’autocar han resultat il·lesos

Segueix El Gerió Digital a Google

Un motorista ha mort aquest divendres a la tarda en una col·lisió frontal amb un autocar a la carretera GI-682, al terme municipal de Tossa de Mar (Selva). El sinistre s’ha produït al punt quilomètric 18,6 de la via i ha obligat a tallar la circulació en tots dos sentits.

Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de l’accident a les 15.52 hores.

Per causes que encara s’estan investigant, un ciclomotor i un autocar han col·lidit frontalment. Com a conseqüència de l’impacte, el conductor del vehicle de dues rodes, que n’era l’únic ocupant, ha perdut la vida.

A l’autocar hi viatjaven una vintena de persones, que han resultat il·leses.

Ampli desplegament dels serveis d’emergències

Arran de l’accident, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats terrestres del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), així com un helicòpter medicalitzat.

El sinistre ha obligat a tallar la GI-682 en tots dos sentits de la marxa mentre els equips d’emergències treballaven al lloc dels fets.

Els Mossos d’Esquadra investiguen les circumstàncies de la col·lisió per determinar-ne les causes.

108 víctimes mortals a les carreteres catalanes

Amb aquesta víctima, 108 persones han mort en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya durant el 2026, segons les dades provisionals del Servei Català de Trànsit.

La mort del motorista a Tossa de Mar se suma a la sinistralitat registrada enguany a les carreteres catalanes.