The Vaccines completa el cartell del Mallorca Live Festival

El festival incorporarà aquest any un nou escenari on actuaran DJs mallorquins

La banda britànica The Vaccines encapçala les últimes confirmacions de la quarta edició del Mallorca Live. El grup, que estarà presentant al festival mallorquí el seu quart disc, CombatSports, portarà el rock and roll a un cartell encapçalat per Jamiroquai al seu únic concert a Espanya el 2019, Two Door Cinema Club, Vetusta Morla i Amaia.

El festival ha anunciat avui a una vintena més d'artistes a  la roda de premsa a l'Hotel Em Reina Victòria de Madrid on ha participat Álvaro Martínez, Director del Mallorca Live, Sara Matarrubia, Regional Marketing Director de Meliá Hotels International, Sofia Muntaner, Global Brand Màrqueting Manager de INNSiDE by Meliá, Alfonso Rodríguez Badal, Alcalde de Calvià i Sebastián Vera, Director Artístic del festival.

Entre les noves confirmacions destaquen la presència d'artistes habituals als cartells de festivals com Fuel Fandango, Second i Ramón Mirabet ; dos de les propostes llatino-americanes més potents del moment com ho són els argentins Babasónicos o els peruans Dengue Dengue Dengue, les bandes mallorquines Illa Iglú, Dinamo, Sweet Poo Smell, Hans Frauen, TheMarket Noise i un dels grups més puixants d'Eivissa: Billy Flamingos.

El festival continua amb la seva aposta per la música electrònica, encapçalada aquest any per Laurent Garnier, Dixon i Maya Jane Coles, amb les confirmacions avui del canadenc Mathew Jonson, el gallec Baiuca, l'eivissenc Els Dos, i un bon planter de DJs mallorquins: Satore, Rosana Nun, Guri feat Eider, The Southnormales, Disc Canyella, J.A.M.C., Bocabeats i Goodman. La majoria d'aquests DJs actuaran al nou quart escenari de la mà de “Sentados en el Techo” que s'estrenarà aquesta edició en la també renovada zona gastronòmica i de chill out.

Aquest any es preveuen 36.000 visitants durant tot el cap de setmana, la qual cosa suposa un increment del 35% respecte a l'any passat. Aquest creixement també es reflecteix en el pressupost del festival, que passarà dels dos milions de l'any passat als una mica més de tres milions de 2019, i en el creixement del recinte, amb cinc mil metres quadrat nous per a la zona de restauració, chillout i market i un augment del 40% en l'àrea destinada al segon escenari. “Volem que el públic pugui gaudir de la millor de les experiències, per això estem apostant a millorar les infraestructures i els serveis: tindrem més metres de barres i més espais gastronòmics”, va assegurar el director del Mallorca Live, Álvaro Martínez, durant la roda de premsa.

El festival comptarà un any més amb el patrocini de Meliá Hotels International, en aquesta edició de la mà de la marca INNSiDE By Meliá. “Mitjançant la col·laboració amb Mallorca LiveFestival busquem amplificar el nou concepte de INNSiDE by Meliá com a marca, utilitzant per a això nexes amb el festival com el tipus de públic que compartim, aquest esperit viatger inherent als festivals i als hotels i la gran aposta per la sostenibilitat, posant en relleu el compromís conjunt pel medi ambient”, va argumentar Sofia Muntaner, Global Brand Màrqueting Specialist de INNSiDE by Meliá.

Un any més la cita se celebrarà a l’Antic Aquapark de Calvià els dies 10 i 11 de maig de 2019. L'Alcalde de la localitat, Alfonso Rodríguez Badal, va ratificar l'aposta del municipi per albergar grans esdeveniments de qualitat com el Mallorca Live Festival, indispensable per a continuar sent una destinació turística líder que vulgui distingir-se per la seva qualitat. “Calvià necessitava recuperar grans actuacions musicals i culturals, i el MLF ens posa en el mapa com a seu d'un dels millors festivals de música a Espanya”, va afirmar Rodríguez Badal, qui va acabar la seva intervenció afirmant: “Estem feliços de poder tenir de nou el MLF a Magaluf, a Calvià”.

El director artístic del festival, Sebastián Vera, va destacar el compromís del festival amb el talent artístic de les illes, incorporant bandes locals al cartell, afavorint el Mallorca Live Talent i donant suport a el concurs MusiCalvià. A més va avançar alguna de les noves activitats paral·leles com el MLF PRO, la celebració d'una gimcana musical a l'illa, el Mallorca Live Kids per als més petits, la col·laboració al costat de la UIB per a portar l'art urbà a la universitat o els nous escenaris a la platja de Calvià.

El Mallorca Live Festival també comptarà aquest any amb el suport d'institucions com l'esmentat Ajuntament de Calvià, el Consell de Mallorca, la Fundació Mallorca Turisme o el Instituti de StudisBalearics. També comptarà amb el patrocini d'altres marques com Estrella Damm, l'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears, Goldcar, Porto Pi, Acte Vidal-SMART, Coca-Cola, Barceló, Gordons i Tragus.