ACTUALITZAT 20:20h | Un intent de narcoassalt en un domicili situat al carrer Sant Pau de Figueres (Alt Empordà) ha generat una gran expectació aquesta tarda. Segons ha pogut saber El Gerió Digital i han confirmat fonts dels Mossos d’Esquadra, dues persones han accedit a un habitatge a les 16:53h amb la intenció de robar un carregament de marihuana. En accedir al domicili en aquells moments s'hi trobaven una mare i els seus dos fills, un dels quals ha estat agredit d'un cop al cap mentre l'altre ha sortit corrents. Aleshores la mare, espantada, ha sortit al balcó demanant ajuda. Els crits han alertat els vianants, que, en escoltar-la, han pensat que es volia suïcidar saltant al buit, motiu pel qual han trucat immediatament al 112.
Ràpidament, s’han desplaçat fins al lloc dues dotacions dels Mossos d’Esquadra, acompanyades de diverses unitats de la Guàrdia Urbana. Un cop a dins del domicili, els agents han observat com els lladres havien fugit sense endur-se res i que hi havia dues bosses de grans dimensions al terra plenes de cabdells de marihuana, un total de 40,5 kg.
Davant d’aquesta troballa, la policia ha comissat la droga i ha sortit a la recerca del jove escàpol, ja que el seu germà ha assegurat que la marihuana era seva. Minuts més tard agents dels Mossos d'Esquadra l'han localitzat i detingut a la Ronda del Rector Aroles, acusat d'un delicte contra la salut pública. Es tracta d'un noi de 20 anys i sense antecedents.
Amb tot, la Guàrdia Urbana també ha acabat arrestant al primer germà, de 30 anys i amb antecedents, acusat del mateix delicte contra la salut pública. El succés ha generat molta curiositat entre els veïns i vianants, que han observat amb sorpresa l’operatiu policial.