Quatre denúncies per tinença i consum de drogues i armes intervingudes en un bar de Figueres

La Guàrdia Urbana denuncia 28 conductors de patinets elèctrics

La Guàrdia Urbana de Figueres (Alt Empordà) ha interposat quatre denúncies per tinença i consum de drogues en l’escorcoll d’un establiment del carrer Doctor Ferran de la localitat. Segons informen fonts del cos, els fets han passat aquest divendres a la nit, en el marc de la campanya de dispositius setmanals contra bars conflictius.

Durant l’escorcoll, també s’han identificat sis clients i s’han intervingut diverses armes blanques prohibides perquè la fulla superava les mesures màximes permeses.

A més, durant la mateixa jornada, s’han identificat setze persones més i se n’han escorcollat nou més, en el dispositiu DAGA de control d’armes blanques en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra a la zona de l’estació.

I, en un tercer dispositiu al centre de la ciutat, s'han denunciat 28 conductors de patinets elèctrics que incomplien la normativa.