Salven un home de 83 anys que s'ofegava a la platja Gran de Palamós

L'home va ser evacuat per aire fins al Trueta de Girona

Expectació a la platja Gran de Palamós (Baix Empordà) quan ahir a la tarda un home de 83 anys s'estava ofegant a l'aigua i es va desplaçar fins allà un ampli desplegament del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i la Policia Local del municipi.

L'avís al 112 es va produir a les dues de la tarda quan la víctima es va començar a trobar malament i no podia sortir de l'aigua. Els socorristes que hi havia a la sorra el van ajudar i començar a aplicar-li les maniobres de reanimació.

Fins allà s'hi van desplaçar dues patrulles de la Policia Local, dues ambulàncies del SEM i l'helicòpter medicalitzat, que va aterrar al bell mig de la platja.

Els sanitaris van continuar amb la reanimació fins a estabilitzar-lo i evacuar-lo posteriorment per aire fins a l'hospital Josep Trueta de Girona, on va ingressar i s'està recuperant.