Mestres nadius o no nadius?

Per a molts països per aconseguir una feina com a professora d'anglès el requisit essencial que es demana es que siguis un "parlant nadiu" el qual es consideren tots aquells  que tenen un passaport d' un país de parla anglès (Canadà, EUA, Austràlia, Nova Zelanda, Sud-àfrica, Regne Unit).

OK, és hora de fer front als fets. Si tu ets un parlant no nadiu d'Anglès a la recerca d'ensenyar l’ idioma, llavors de ben segur que resultarà més difícil trobar feina. Hi ha una forta preferència cap a "parlants nadius d'anglès 'i si tu no n’ets  un, llavors vol dir que es necessitarà  ser més decidit a tenir èxit. Malgrat el prejudici que els parlants no nadius  podem trobar quan sol • licitem feines, hi ha moltes històries d'èxit de persones allà fora que han trepitjat aquest camí amb èxit abans. Així que ànim – i segueix buscant, jo ho he aconseguit, a base de negatives respostes i lluitar per el que volia.

Com a estudiant d’angles i d’altres llengües,  he estat capaç de recordar coses sobre l’ idioma que els parlants nadius de ben segur han passat per alt. Per tant, quan ensenyes a parlants no nadius, es bo tenir per base que tu abans has passat pel mateix.

Així que, per a qualsevol que estigui pensant en convertir-se en un professor d'anglès a la base única de ser un parlant nadiu, s'equivoca.

Ser un parlant nadiu d'una llengua no significa ser un bon mestre de la llengua. No és fàcil d'ensenyar una llengua estrangera si no es tenen uns coneixements de com  ensenyar. Encara que sigui la nostra llengua materna no és fàcil. Tenir bones habilitats de llenguatge no significa ser capaç d'ensenyar l’ idioma. L'estudi d'una llengua estrangera és lent i requereix molta paciència i esforços. Els únics mestres que han estudiat una llengua estrangera poden entendre com els seus estudiants es senten i adonar-se de la importància i la dificultat del procés d'aprenentatge. Un altre factor important és la personalitat. Els mestres han de tenir una personalitat equilibrada i passió per la docència, per tant, ser mestra d'anglès  és més que ser un parlant nadiu d’aquesta llengua.  Els  parlants no nadius  poden ser millors professors d'anglès si satisfan les necessitats esmentades anteriorment, així com seguir fent esforços per millorar les seves habilitats, coneixements i personalitat.

Per tant, si esteu pensant en ser mestres d’angles a l’estranger, no us rendiu si rebeu  respostes negatives, al final trobareu el que voleu i seran les escoles que us vindran a buscar, com ha estat el meu cas, amb un inesperat email per una feina a Kuwait,  i aquí estic.