Noel redueix en un 70% el plàstic de la línia de productes sense carn per fer-los més sostenibles

Els envasos són totalment reciclables

La companyia, especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit, curat i serrà, embotits i carns fresques al mercat nacional i internacional, va crear aquesta gamma fa tres anys convertint Noel en la primera gran empresa del sector carni en afegir una opció sense carn al seu catàleg de productes.

La companyia va ser pionera en el llançament d'aquesta línia de productes al Saló Alimentària 2016, on va guanyar el premi Innoval dins de la categoria Salut i Confiança.

Segons les últimes dades de la consultora IRI, Noel lidera al mercat la categoria de substitutius carnis amb una quota del 46% i un creixement de més del 52% anual.

Noel Alimentaria és una empresa familiar de quarta generació que va tenir una facturació l'any passat de 277 milions d'euros (MEUR). Compta amb 1.226 treballadors i 12 plantes productives.