L’Ajuntament de Girona col·labora en la campanya promocional Runaway Bride

La proposta publicitària està protagonitzada per la instagramer Khaoula Boumaaza

L’Ajuntament de Girona, juntament amb el Patronat Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i amb una desena d’empreses de la demarcació, ha col·laborat enguany en la campanya digital internacional Runaway Bride Girona, que té per objectiu promocionar la ciutat entre el públic anglès i àrab present a la xarxa social Instagram. L’acció publicitària es va presentar ahir a les 20 h a l’Hotel Ciutat de Girona i va comptar amb la presència de la tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local, Turisme i Ocupació, Glòria Plana Yanes.

Es tracta d’una campanya protagonitzada per la instagramer i influencer gironina Khaoula Boumaaza, de religió musulmana i de només vint anys, que mostrarà la ciutat des del seu punt de vista i d’una forma creativa. Les peces publicitàries es difondran principalment a través de les plataformes socials Youtube i Instagram, on Boumaaza compta amb més de 50 mil seguidors. A més, la campanya també involucrarà diversos comerços locals de la ciutat i de tota la demarcació gironina.

La tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local, Turisme i Ocupació de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, ha destacat que “es tracta d’un format fresc i innovador de promocionar la ciutat, i de presentar continguts pels canals més actuals, a través de les xarxes socials, per arribar a un públic jove, als mercats internacionals i a països en els quals Girona pot ser una gran desconeguda. Amb aquesta campanya tenim una bona plataforma de difusió pels diferents productes turístics que la ciutat els pot oferir”.

Khaoula Boumaaza (@AbsolutelyKhaoula) és una creadora de contingut d’origen marroquí, influencer a les xarxes socials, que viu a Girona. És coneguda per generar contingut d’alta qualitat i compartir-lo a les seves xarxes socials, mostrant el seu estil de vida a la comunitat que ha construït a Instagram i que s’interessa en viatges, estil de vida, moda i gastronomia.