''Any Selvàtic'', la iniciativa digital que vol fer dels ciutadans promotors de la província

Es volen reclutar usuaris a la xarxa

L’Associació de Turisme la Selva, Comarca de l’Aigua ha posat en marxa la campanya digital “Any Selvàtic. Amb aquesta iniciativa, que es va posar en marxa el mes passat, es pretén d’una banda, aconseguir més seguidors residents a la mateixa comarca de la Selva, que esdevindran promotors del seu propi municipi i, de l'altre, fidelitzar als amics i coneguts d’aquests quan vegin les publicacions que han comentat o que han compartit.

Els objectius que es plantegen amb aquesta estratègia de publicitat són augmentar els seguidors de les diferents xarxes socials, augmentar les visualitzacions als vídeos de promoció turística de la Selva Turisme, generar conversa a les xarxes socials i promocionar i generar branding al voltant de la marca “La Selva, Comarca de l’Aigua” per tal que totes les accions i esdeveniments arribin a més usuaris.

L’acció promocionarà de forma orgànica una de les poblacions cada 14 dies sota el claim: “14 dies a... ” . Amb aquesta iniciativa es busca apel•lar al sentiment de pertinença que qualsevol ciutadà o ciutadana té pel seu poble i, a part de generar conversa i interaccions, fer-los partícips de la promoció turística del seu propi poble i, en general, de la comarca de la Selva, demanant de forma orgànica amb les còpies de les publicacions que opinin, facin “m’agrada” i comparteixin.

Tret de sortida de l’any Selvàtic a Susqueda

El tret de sortida oficial a la campanya “Any Selvàtic” es va fer el passat 13 de desembre amb un post de presentació i el dia 17 ja es va estrenar l’acció amb “14 dies a Susqueda”. Des del desembre de l’any passat i fins al desembre d'aquest any 2019, s’anirà fent difusió de la campanya de manera que s’anirà descobrint la història i curiositats de cada un dels municipis de la comarca de la Selva.

Nou apartat web dedicats als municipis

Aquesta campanya es posa en marxa coincidint amb la creació del nou apartat web de municipis de la Selva al portal de la selva turisme . Amb aquest nou apartat es pretén donar més importància als municipis selvatans que formen part de l’Associació de Turisme, ja que fins ara el web es centrava en l’oferta de productes que hi ha a la comarca de la Selva. A partir d'ara, amb aquest nou apartat dedicat als pobles, els usuaris podran escollir directament el producte o bé escollir el municipi i en funció d’aquest mirar el que s’hi pot fer o no. Dins la pestanya de cada municipi s’hi ha vinculat elements destacats de cada un dels municipis i els links d’interès.

Actualment, La Selva Turisme disposa de les següents xarxes socials amb les quals treballa de forma activa: Facebook (@turisme.selva amb més de 6.700 seguidors i 6.700 m’agrada de la pàgina), Instagram (@turismelaselva amb més de 1.200 seguidors), Twitter (@TurismeSelva amb més de 2.500 seguidors) i Youtube (Turisme La Selva amb 90 subscriptors).