Palamós convida a fer el vermut els caps de setmana de primavera

La iniciativa uneix gastronomia i comerç

Ahir al matí es va presentar la campanya comercial i turística de primavera a Palamós, que basada en el gaudi de passejar pels carrers del municipi aprofitant l'oferta de comerç, tot fent un vermut, s'oferirà tots els caps de setmana d'abril i maig.

L'objectiu d'aquesta proposta és el de potenciar l'activitat turística que té Palamós, obrin el comerç també els diumenges, complementant-ho amb l'àmplia oferta gastronòmica del municipi.

El vermut, la base de la campanya

Aquesta proposta s'iniciarà el proper dissabte 7 d'abril i s'allargarà fins al 27 de maig, on un total de 23 tavernes i bars del municipi oferiran a preus populars un tast de vermut acompanyat amb una tapa.

En concret els establiments participants en l'oferta del vermut son: l'Antic Ibèric, Bar la Plaça, Can Blau, El Casino, El Castellet, El Mesón, El Moll, El Mur, El Racó, Gavina molt + que cafè, Glass Blanc, Granja Nuà, Hotel Trias, Kanoo Bar, l'Arcada, l'Oliveta del Port, La Calandraca, La Taverna de l'Ibèric, Lincoln, Macabeu, Mar Bonic, Rumbo al Cairo, i Salut.

Comerç obert i música en viu

La proposta vol incentivar la passejada i el gaudi del carrer en un període meteorològic propici, per això a banda de l'ambient comercial i de les terrasses, aquesta activitat es complementarà els diumenges amb l'obertura del comerç i la realització de música en viu, mitjançant la qual s'amenitzarà places i carrers comercials de la vila, amb duets i trios que de manera fixa o bé itinerant posaran el toc musical a l'activitat.

D'aquesta manera Palamós convida, cada diumenge de primavera, a passejar per la seva zona comercial on poder fer les compres, prendre un vermut tot escoltant la música en directe i gaudir també de l'àmplia oferta gastronòmica del municipi.

La presentació de la campanya ha comptat amb la presència de l’alcalde de Palamós, Lluís Puig, el president de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós (FECOTUR), Toni Bachiller; el president de l'Associació de Tavernes, Restaurants i Oci Nocturn de Palamós, Jordi Rissech; i el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Emili Colls.

Aquesta campanya és organitzada per l'Àrea municipal de Promoció Econòmica i Turisme, amb la col·laboració de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós (FECOTUR), i l'Associació  de Tavernes, Restaurants i Oci Nocturn de Palamós.