El Consell d'Administració de Bright Food Group Spain, accionista majoritari de les empreses que formen el Grup Miquel, ha aprovat el canvi de denominació social per convertir-se en General Markets Food Iberica (GM Food Iberica). La decisió, que es formalitzarà en les properes setmanes, s'emmarca en l'aposta per a la internacionalització i la consolidació del projecte de la companyia per posicionar-se com a líder del mercat horeca espanyol. En aquest sentit, Grup Miquel ja va fer un salt endavant amb l'obertura de la nova planta logística de 21.000 m2 a Torrejon d'Ardoz (Madrid). L'empresa, la més gran de les comarques gironines, considera que aquesta nova infraestructura és un dels "eixos principals" per tal de mantenir-se com un dels líders en aquest mercat.
Des de la companyia destaquen que el canvi de nom "reforça" la visibilitat de Grup Miquel a l'estranger, especialment després de la posada en marxa d'una societat a Shanghai a finals de 2017. Des de fa tres anys, l'empresa és propietat del gegant Bright Food de capital 100% xinès. Des d'aleshores s'ha fixat convertir-se en plataforma permanent d'exportació de productes des del sud d'Europa cap al mercat asiàtic. Actualment factura 1.100 MEUR i té contractades 2.400 persones.
La companyia, fundada el 1925, té sis seus repartides per tot Espanya i és líder en el mercat horeca espanyol gràcies als 67 centres que disposa, a més de la divisió de Foodservice. Així mateix, també aposta pel negoci de 'retail' amb l'expansió del model de supermercat de proximitat sota les marques de SUMA i Proxim, amb més de 600 establiments arreu de l'Estat.
La companyia, fundada el 1925, té sis seus repartides per tot Espanya i és líder en el mercat horeca espanyol gràcies als 67 centres que disposa, a més de la divisió de Foodservice. Així mateix, també aposta pel negoci de 'retail' amb l'expansió del model de supermercat de proximitat sota les marques de SUMA i Proxim, amb més de 600 establiments arreu de l'Estat.