FiraRebaixa tanca amb 13.307 visitants

La xifres són menors que el 2016

En una 25a edició marcada per la pluja i el fred, la fira dels descomptes ha sabut atraure al seu públic potencial i generar un nivell d’ingrés superior a les darreres edicions. Un total de 13.307 persones s’han acostat a la Fira a realitzar les seves compres de principis d’any.
 
Tot i que hi ha hagut menys visitants que el 2016,  les dades parlen per sí soles: un 73% ha realitzat com a mínim una compra amb una despesa mitjana de 128 euros, a diferència dels 95 euros de mitja del 2016. La directora de la Fira, Coralí Cunyat, ha fet una valoració molt positiva ja que “fent el recompte de negoci total generat, hem comprovat que amb menys gent, més negoci. Per tant, tot i rebre menys visites, aquestes han estat de més qualitat perquè el públic ha comprat més que l’any passat”. “Per aquets motiu, creiem que el percentatge d’expositors que ens han expressat la voluntat de repetir ja és superior al de l’any anterior”, afegeix Cunyat.
 
Pel que fa als botiguers, en general la percepció ha estat positiva, però tenen ganes de plantejar innovacions.  També s’estan replantejant recuperar les dates de passades edicions i traslladar la fira de nou al primer cap de setmana de febrer. De fet, la voluntat és la de crear una comissió entre diversos comerciants per posar en comú noves propostes de cara a futures edicions, com la possibilitat de compartir expositors entre diversos negocis petits o plantejar un altre model de descomptes arran de la nova llei de rebaixes que canviarà el panorama de dates actual.
 
Aquest any, FiraRebaixa ha celebrat el seu primer shopping night en què la Fira va regalar 1.000 vals degustació per bescanviar per una tapa i una consumició per a tots els visitants que realitzessin una compra per un import mínim de 10€ en horari de 21h a 23h. A més, hi va haver una sessió de dj en directe amb d’R&B, soul i funk per amenitzar la vetllada.
 
Han estat 4 dies de rebaixes en que els assistents a la fira han pogut beneficiar-se de descomptes destacats en moda per a home, dona, juvenil, infantil, sabateria, llenceria, parament per la llar, marroquineria, òptica, joieria i esports.