La voluntat és que pugui potenciar el poble com a punt de referència turística. L’elecció d’aquest logotip ha anat a càrrec dels veïns de la vila. En total, una trentena de persones van poder escollir entre diverses opcions mitjançant un procés participatiu el passat divendres. “La implicació dels veïns és imprescindible per garantir que la nova marca capta bé el sentir dels ciutadans i desperta l’adhesió i la identificació de la gent”, ha explicat el regidor de Turisme i Promoció Econòmica, Xavier Juncà. L’objectiu del canvi de logotip i eslògan és promocionar la marca de Camprodon. D’aquesta manera, tal i com ha explicat el regidor, s’han unificat tots els actius en una sola imatge que permetrà “identificar millor” què ofereix la vila.
Des del principi, el consistori volia que els veïns s’impliquessin en aquesta elecció i per això van convocar un acte obert a tota la ciutadania el passat divendres on es van exposar les diferents opcions, tant pel que fa al logotip com a l’eslògan. Una trentena de persones van participar-hi i, finalment, va sortir escollida aquesta opció que mostra el pont de la vila. El nou segell va acompanyat d’un nou pla estratègic de comunicació turística que el consistori posarà en marxa a patir d’ara.
