Una marca gironina de cervesa ridiculitza els populars anuncis d'estiu

'La Brava' mostra una vessant més "real" de la Costa Brava

La Brava és una nova marca de cervesa que es va començar a idear durant els caps de setmana del 2008 a Sant Feliu de Guíxols de la mà de Cesc Aliart Ros i en Sergi Carmona Romero.

Ara, el producte ja és una realitat i es pot localitzar en diversos punts de la geografia catalana, sobretot a les comarques gironines. Amb tot, els seus creadors han ideat una nova campanya publicitària que ja s'ha tornat viral a Internet on es ridiculitza a la seva competència: Estrella Damm i els ja repetitius anuncis amb el mar Mediterrani de protagonista.

La Brava vol demostrar que és una cervesa autèntica i, com a tal,
mostra una imatge de la Costa Brava allunyada dels estereotips de la seva competidora la qual només mostra cossos perfectes de ni-nis que es passen el dia de festa, bevent i practicant sexe en cales paradisíaques.

La paròdia, que alhora mostra la part més encisadora de la geografia costanera gironina durant l'hivern, és un gest de complicitat per a tots aquells que hi resideixen tot l'any, fora de la temporada d'estiu. Tramuntana, carrers deserts, pescadors i veïns recuperen la normalitat per, mica en mica, tornar a la vida real, l'autentica, aquella on s'hi vol reflectir i identificar La Brava.