L'Audiència de Girona ha emès una resolució del 7 de setembre on diu que els consumidors tenen dret a acudir als tribunals per demanar que se'ls elimini la clàusula sòl de les hipoteques i el retorn dels diners des del maig del 2013.
La interlocutòria arriba després que el bufet d'advocats Ausbanc presentés un recurs d'apel·lació a l'Audiència perquè el Jutjat Mercantil de Girona els va aturar una demanda d'un particular al·legant que hi havia una macrodemanda col·lectiva pendent de resoldre's.
"L'Audiència ha estat valenta i s'ha posat al costat del consumidor", ha dit la delegada del bufet a Catalunya, tot animant a que els gironins acudeixin sense por als tribunals perquè ara tindran "via lliure".
L'Audiència de Girona ja permet reclamar l'eliminació de la clàusula sòl davant la justícia
Primer calia resoldre una macrodemanda col·lectiva pendent


