Recullen signatures per retirar la nova imatge de la UdG

Els estudiants reclamen que torni l'àliga del logotip anteiror

L'àliga de la imatge corporativa de la Universitat de Girona ha volat i les crítiques no han trigat en arribar. Tal és així que un alumne anònim ha creat una petició a través de la plataforma Change.org o demana que torni l'au, assegurant que "aquests claudators no ens representen" (sic).

La petició ja compta amb més de dues-centes signatures per part dels estudiants que han compartit la iniciativa a través de la pàgina de Facebook del "Informer de la UdG".

La universitat ha justificat el canvi d'imatge assegurant que un dels principals reptes que afronta el centre és el de l’enfortiment de la seva marca, la millora de la imatge per convertir-la en un element de cohesió interna i de projecció internacional.

La universitat buscava una imatge que sigui coherent amb la dinàmica de la institució, que plantegi termes diferencials en relació a la resta d’oferta acadèmica, i que alhora participi del futur universitari com un instrument a favor de la suma dels actius universitaris gironins.

La nova marca de la UdG parla del concepte d’un "temps de qualitat". És per això que la marca de la UdG –la nova imatge– busca assolir un “nou compromís” amb la societat, una manera nova d’implicar-se amb el país i d’ensenyar un projecte que s’arrela a Girona i que s’expandeix arreu.

No només això, des de la universitat asseguren que la marca "inclou un plantejament de l’ordenació dels espais universitaris i la cerca d’un criteri homogeneïtzador que transmeti el compromís d’un tot: un servei públic d’un alt nivell d’excel·lència. La UdG ha crescut i els temps han canviat. La nova imatge de la UdG entén aquest repte i funciona com una cúpula que acull i com un trampolí que projecta".