La Selva presenta la seva estratègia digital per atraure més turisme

Un nou blog ofereix als visitants escapades pel territori

L’Associació de Turisme la Selva i el Consell Comarcal de la Selva han presentat avui el conglomerat d'estratègies digitals encarades a guanyar un major nombre de visitants.

En aquest sentit també ha impulsat una nova estratègia de comunicació que acompanyen el seguit de productes i accions per a donar a conèixer el territori i tots els recursos turístics que ofereix.

Com a novetat s'ha creat un nou blog anomenat "Escapades la Selva" on es poden reservar paquets turístics dissenyats per a un públic de proximitat. L’objectiu de les Escapades és donar a conèixer els municipis de la comarca de la Selva. El format dels paquets és de 3 dies i 2 nits en allotjaments a escollir a la comarca, combinant experiències i vivències al territori.

D'altra banda es comptarà també amb un mapa d’atractius turístics de la comarca, un document geolocalitzat amb els punts d’interès més rellevants. També es reedita una nova edició del catàleg d’activitats turístiques amb les propostes d’activitats i experiències que ofereix la comarca per a tots els públics.

A nivell audiovisual s'han preparat clips de vídeo promocionals on es mostraran els racons més interessants de la costa i l'interior.

S'endegarà també la campanya digital #SelvaVsSelva, per intentar donar un impuls a les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram i YouTube) per a potenciar els recursos i atractius turístics de la comarca a través de les recomanacions d’estades i vivències dels usuaris al territori.

Finalment s'ha programat una trobada d’influencers que tindrà lloc demà 7 de març. Aquests, visitaran l'oferta turística de la zona i posteriorment en faran recomanacions a través dels seus canals habituals a la xarxa. Es podrà fer un seguiment mitjançant l'ús de l'etiqueta #SelvaVsSelva. Amb tot, participar i utilitzar aquesta etiqueta té premi. Es sortejarà una escapada termal per a dues persones a la comarca entre tots els participants i també es regalaran experiències a la Selva, que constaran d’activitats i vivències a la comarca per a tots els concursants de les xarxes socials.