Han estat 21 concerts els que s'han pogut viure aquest estiu a Calella de Palafrugell que han aplegat 43.232 espectadors. Aquesta xifra suposa batre, per segon any consecutiu, el rècord històric del certamen, que el 2013 es va situar en els 40.866 espectadors. El percentatge d'assistència també ha crescut fins el 96,2%, amb totes les entrades venudes en 17 dels 21 concerts. Segons el seu director, Juli Guiu, aquestes xifres consoliden el festival "com un dels més importants d'Europa".
El director del Festival de Cap Roig, Juli Guiu, assegura que en els darrers tres anys el certamen s'ha posicionat "en un lloc molt rellevant a nivell internacional", amb propostes de primera línia com el concert inaugural d'Elton John, l'actuació del rocker canadenc Bryan Adams (únic concert a l'Estat), l'espectacular posada en escena de Pet Shop Boys, o la potència de Placebo. Guiu també ha destacat altres propostes, com el concert de James Blunt, "que va permetre descobrir l'altíssim nivell artístic d'un dels grans cantautors britànics dels darrers anys".
Entre les actuacions nacionals, Guiu ha destacat "el doble concert de Sergio Dalma, els concerts de Luz, Antonio Orozco o Dani Martín, les actuacions de pop català amb Els Amics de les Arts, La iaia i Els Pets, i l'extraordinària revelació d'Oooh Cap Roig amb les corals Deudeveu i Geriona".
Per últim, Guiu ha assenyalat que un any més, la programació familiar de Cap Roig Mini "ha estat un èxit de públic, consolidant‐se com a una aposta fixa del festival per a properes edicions".
Èxit gastronòmic
Una de les novetats d'aquesta edició del Festival de Cap Roig ha estat l'elecció del restaurant Via Veneto per fer‐se càrrec de l'oferta gastronòmica. L'establiment, premiat amb una estrella Michelin ininterrompudament des de fa 40 anys, va desplaçar el seu personal als Jardins de Cap Roig els dies de concert per oferir una variada carta basada en productes de qualitat i de proximitat de l'Empordà.