La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de mercaderies falsificades a Lloret de Mar (Selva) en un operatiu que ha permès intervenir 2.887 productes presumptament falsificats. Els agents han inspeccionat cinc establiments de la localitat i han investigat sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la propietat industrial.
Entre els articles intervinguts hi ha principalment roba, bosses de mà, calçat, bijuteria i ulleres de sol que presumptament imitaven productes de marques conegudes.
La investigació es va iniciar després que representants legals de diverses marques denunciessin cinc establiments de Lloret de Mar per la presumpta comercialització de productes falsificats.
Arran de les investigacions, la Policia Nacional va inspeccionar els cinc punts de venda i va localitzar els prop de 2.900 articles. Posteriorment, els agents van citar sis responsables dels establiments, als quals van atribuir un delicte contra la propietat industrial.
Més de 5.300 articles entre Lloret i Salou
L’actuació a Lloret de Mar forma part de dos operatius desenvolupats també a Salou (Tarragonès). En aquesta segona localitat, la investigació va començar igualment després de denúncies presentades per diferents marques contra quatre comerços.
Els agents van intervenir-hi 2.416 articles presumptament falsificats, principalment samarretes de futbol, roba, bosses de mà i altres complements. Sis responsables dels establiments inspeccionats van ser detinguts.
En conjunt, els dos dispositius han permès retirar del mercat 5.303 productes presumptament falsificats. Segons la informació facilitada per la Policia Nacional, els operatius s’emmarquen en la lluita contra la comercialització de productes que vulneren els drets de propietat industrial.


