Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Bisbal d’Empordà i de la Policia Local de Palafrugell han detingut dos joves de 18 i 20 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. La investigació els situa al darrere d’un punt de venda de droga ubicat en un habitatge del centre de Palafrugell.
La investigació es va iniciar a principis de juny, quan la policia va tenir coneixement que en aquest immoble s’hi podrien estar desenvolupant activitats relacionades amb el tràfic de substàncies estupefaents.
Després de diverses indagacions, els investigadors van identificar els dos sospitosos i van determinar que presumptament venien haixix i marihuana en petites dosis a consumidors.
Segons la investigació, les transaccions es feien tant a l’interior de l’habitatge com al portal de l’edifici i als seus voltants, una activitat que, segons la policia, generava una sensació d’inseguretat entre el veïnat.
Els agents també van comprovar que fins al domicili hi arribaven compradors a peu, en bicicleta o amb patinet, que adquirien la droga i marxaven immediatament. Durant el dispositiu es van intervenir diverses dosis d’haixix i marihuana a alguns dels compradors.
Amb les proves recollides, els investigadors van detenir aquest 23 de juliol els dos presumptes responsables del punt de venda.
La investigació continua oberta i els Mossos d’Esquadra no descarten noves actuacions relacionades amb el cas. Els dos detinguts, que tenen antecedents, han passat aquest divendres a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.

