Detingut per entrar armat en un bar de Girona, disparar i ferir un home

El sospitós, amb quinze antecedents, també es va resistir als Mossos durant l’arrest

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 29 anys per haver entrat en un bar del barri de Taialà de Girona amb una pistola, disparar a l’aire i ferir un altre home al cap d’un cop. Segons ha pogut saber aquest diari, els fets van passar aquest dimecres pels volts de dos quarts de dues de la tarda, quan el sospitós va entrar armat al bar, situat al carrer Josep Maria Prat.

L’arrestat va disparar sense apuntar ningú en concret mentre era a l’interior de l’establiment. Va ser en sortir del bar quan el sospitós va rebentar un vidre del negoci i va agredir la víctima, que era per la zona, provocant-li un trau al cap que va requerir assistència mèdica. Va ser aleshores quan diverses persones van alertar els Mossos per avisar del que estava passant.

Quan els agents van arribar al lloc dels fets van localitzar ràpidament el sospitós i el van poder detenir, tot i que es va enfrontar amb la policia per evitar l’arrest. Es tracta d’un home amb quinze antecedents, conegut pels Mossos. La víctima va poder anar pels seus propis mitjans al Centre d’Atenció Primària de Taialà, proper a la zona on van passar els fets, per ser atesa de la ferida al cap.

Sis delictes imputats. Per tot plegat, l’home va quedar detingut per un delicte de desordres públics, un altre de lesions pel trau al cap que va causar a la víctima, un altre d’amenaces per les que va proferir a alguns dels testimonis i a la mateixa víctima, un altre de danys pels desperfectes que va causar al bar, un altre de tinença il·lícita d’armes i un altre per atemptat als agents de l’autoritat, ja que en el moment de la detenció es va resistir als Mossos.

S’espera que en les properes hores passi a disposició dels jutjats de guàrdia de Girona.