Els Mossos d’Esquadra investiguen un robatori violent comès la matinada de dijous 2 de juliol en un habitatge de Sant Hilari Sacalm, a la comarca de la Selva, on una dona de 90 anys va ser sorpresa pels assaltants mentre dormia.
Segons ha avançat ElCaso.cat i ha confirmat El Gerió Digital els fets van tenir lloc cap a les quatre de la matinada en una casa situada al carrer de la Piscina. Els lladres, dels quals encara no ha transcendit el nombre exacte, van accedir a l’interior de l’habitatge i van començar a regirar-ne les estances a la recerca d’objectes de valor.
Durant l’assalt, la propietària de la casa va ser retinguda pels lladres, que presumptament la van subjectar pels braços perquè no es pogués moure i li van tapar la boca. Tot i la violència de l’episodi, la dona no va patir lesions greus i es troba en bon estat.
Els assaltants van fugir després d’emportar-se diversos objectes de l’habitatge. Ara com ara, però, encara no s’ha pogut determinar amb exactitud què van sostreure ni quin és el valor econòmic del botí.
La investigació ha quedat en mans de la Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de Santa Coloma de Farners, que treballa per aclarir com van accedir els autors a l’habitatge, determinar el material robat i esbrinar si es tracta d’un robatori planificat o d’un assalt oportunista.
De moment, no consta cap persona detinguda en relació amb aquests fets.

