Els Bombers de la Generalitat van rescatar aquest dimecres una excursionista que havia quedat indisposada al vessant nord del Turó dels Bufadors, a Ripoll. L’avís es va rebre a les 13.57 h a través del telèfon d’emergències 112, i fins al lloc s’hi van desplaçar efectius dels equips de rescat.
La dona es trobava en una zona de difícil accés, fet que va obligar a activar el dispositiu aeri per poder-la evacuar amb seguretat. Els efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Mitjà Aeri (MAER) van fer una primera valoració de la seva situació sobre el terreny abans de procedir a l’evacuació.
Posteriorment, la van traslladar amb helicòpter fins a un punt accessible, on va ser derivada a una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques. L’operatiu es va completar sense incidències destacades.

