Mor una dona després de caure per un penya-segat al camí de ronda de Torroella de Montgrí

La víctima hauria caigut uns 40 metres a la zona de cala Montgó

Una dona ha mort aquest dimarts a primera hora de la tarda després de caure per un penya-segat mentre caminava pel camí de ronda a Torroella de Montgrí (Baix Empordà) a la zona de cala Montgó que limita al nord amb l'Escala (Alt Empordà).

L’avís de l’accident s’ha rebut cap a les 12:45h. Segons han assegurat diversos testimonis, la víctima caminava acompanyada d'una amiga per un camí al costat de la costa quan hauria caigut des d’una alçada aproximada de 40 metres.

La caiguda s’ha produït a prop de la roca de la Cadira, a uns 100 metres de la platja. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que no han pogut fer res per salvar-li la vida i han certificat la mort.

També hi eren set dotacions dels Bombers de la Generalitat que han mobilitzat un helicòpter del GRAE que s'ha emprat per rescatar el cos sense vida de la dona. També hi han treballat dotacions dels Mossos d’Esquadra.