Sis ferits per un incendi en un pis de Figueres

Quatre dotacions dels Bombers han apagat el foc i han revisat l'edifici

Un incendi d’habitatge ha obligat a intervenir els serveis d’emergència aquesta matinada a Figueres (Alt Empordà), després que es declarés un foc al tercer pis d’un bloc de cinc plantes situat al carrer Tapís, 53. L’avís s’ha rebut cap a les 4:30 hores.

Els Bombers de la Generalitat hi han treballat amb quatre dotacions, que han aconseguit extingir l’incendi i han procedit posteriorment a revisar i ventilar l’immoble per garantir-ne la seguretat.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat cinc ambulàncies per atendre un total de sis persones afectades per inhalació de fum. Una persona ha estat traslladada en estat menys greu a l’Hospital Vall d’Hebron, mentre que cinc persones més, en estat lleu, han estat evacuades a l’Hospital de Figueres.

Els ferits són de dos habitatges diferents (tercer i quart pis). Les causes de l’incendi encara es desconeixen. Els Bombers han apagat l’incendi i han revisat l’immoble, en un dispositiu en què també han participat Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra.

L’arquitecte municipal ha fet una valoració de l’edifici i ha indicat que no hi ha perill per als veïns del primer ni del segon pis, que havien estat evacuats i que ja han pogut tornar als domicilis, mentre que a la resta de l’edifici encara no s’hi pot accedir.