Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dilluns un home de 44 anys, veí de Sant Feliu de Guíxols, per conduir sota els efectes de l’alcohol després de ser interceptat a la carretera C-65 mentre circulava sense una roda davantera i sense llums.
Els fets van tenir lloc poc abans de les nou del vespre, quan diversos conductors van alertar que un vehicle avançava en direcció a Girona en estat precari, a l’altura del punt quilomètric 3, dins del terme municipal de Santa Cristina d’Aro (Baix Empordà).
Una patrulla dels Mossos va localitzar el cotxe i va intentar aturar-lo, però el conductor va fer cas omís a les indicacions policials i va continuar circulant a uns 70 km/h fins al punt quilomètric 8, on va fer la volta i va ser finalment interceptat al PK 5,5.
Segons fonts policials, l’home presentava clars símptomes d’embriaguesa i va afirmar no saber per què conduïa sense la roda davantera. En la prova d’alcoholèmia, va donar un resultat de 1,17 mg/l d’aire aspirat, gairebé cinc vegades més del límit legal permès.
L’individu, de nacionalitat espanyola, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària i per conduir sota els efectes de l’alcohol. El vehicle va quedar immobilitzat i el conductor haurà de comparèixer davant del jutjat d’instrucció de Sant Feliu de Guíxols.