Una dona de 79 anys i nacionalitat francesa ha mort aquest matí mentre es banyava a la platja de la Punta de Roses (Alt Empordà). El telèfon d’emergències 112 ha rebut l’avís a les 10.51 hores per l’incident, alertant que una persona havia perdut el coneixement a l’aigua i l’estava atenent el servei de socorrisme.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha mobilitzat una unitat terrestre i l’helicòpter medicalitzat, però finalment la persona no ha pogut ser reanimada. Els Mossos d’Esquadra han mobilitzat la Unitat d’Investigació i Seguretat Ciutadana.
A la platja on hi ha hagut l’incident hi havia servei de vigilància i onejava la bandera verda. Aquesta és la divuitena víctima mortal a les platges catalanes des que el 15 de juny va començar oficialment la campanya de bany, una xifra que suposa 4 víctimes més que en les mateixes dates de l’estiu passat (14).