L'aeroport de Girona ha tancat el 2024 fregant els dos milions de passatgers i es preveu que el 2025 serà una temporada que superarà aquestes xifres en base a la programació que hi ha prevista per aquest estiu. Aquest dilluns s'anunciava que hi haurà noves rutes de Ryanair, Jet2 i el retorn de Wizz Air a partir de finals de març. Tot plegat permetrà que la terminal gironina tingui 48 rutes a l'estiu.
Amb aquest bon punt de partida, la taula estratègica de l'aeroport de Girona ha presentat GROwing. Es tracta d'una nova marca que vol posicionar l'aeroport gironí per captar noves aerolínies i promocionar la infraestructura a nivell turístic. A través de la pàgina web d'aquesta marca es pot consultar alguns dels avantatges que comporta volar a l'aeroport gironí.
La taula ha apostat per posar en valor la rapidesa que comporta aterrar i enlairar-se des de Girona, ja que suposa un temps de vol i de rodatge per l'aeroport més curt. Això es tradueix en menys temps, però també menys combustible i menys taxes. El portal compara el temps i les despeses que comporta aterrar a Girona amb fer-ho a Barcelona.
Aterrar a Girona suposa un estalvi de 25 minuts entre el temps de vol i l'arribada a la porta, 2.000 euros menys de taxes i 1.000 kg menys d'emissions de CO2.
A més, el portal web també destaca el projecte de l'estació de l'AVE a l'aeroport de Girona que podria estar operativa abans del 2030 i la connexió ja existent d'alta velocitat des de Girona amb Barcelona i França. Per altra banda, el GROwing també remarca el potencial turístic que té la Costa Brava.