GROwing, la nova marca de l'aeroport de Girona per atraure més aerolínies

S'ha presentat aquest matí en el congrés internacional CONNECT

L'aeroport de Girona ha tancat el 2024 fregant els dos milions de passatgers i es preveu que el 2025 serà una temporada que superarà aquestes xifres en base a la programació que hi ha prevista per aquest estiu. Aquest dilluns s'anunciava que hi haurà noves rutes de Ryanair, Jet2 i el retorn de Wizz Air a partir de finals de març. Tot plegat permetrà que la terminal gironina tingui 48 rutes a l'estiu.

Amb aquest bon punt de partida, la taula estratègica de l'aeroport de Girona ha presentat GROwing. Es tracta d'una nova marca que vol posicionar l'aeroport gironí per captar noves aerolínies i promocionar la infraestructura a nivell turístic. A través de la pàgina web d'aquesta marca es pot consultar alguns dels avantatges que comporta volar a l'aeroport gironí.

La taula ha apostat per posar en valor la rapidesa que comporta aterrar i enlairar-se des de Girona, ja que suposa un temps de vol i de rodatge per l'aeroport més curt. Això es tradueix en menys temps, però també menys combustible i menys taxes. El portal compara el temps i les despeses que comporta aterrar a Girona amb fer-ho a Barcelona.

Aterrar a Girona suposa un estalvi de 25 minuts entre el temps de vol i l'arribada a la porta, 2.000 euros menys de taxes i 1.000 kg menys d'emissions de CO2.

A més, el portal web també destaca el projecte de l'estació de l'AVE a l'aeroport de Girona que podria estar operativa abans del 2030 i la connexió ja existent d'alta velocitat des de Girona amb Barcelona i França. Per altra banda, el GROwing també remarca el potencial turístic que té la Costa Brava.