Els participants han cantat lemes com "Aquí estem, nosaltres no robem" o "Mariano no acabas el verano", entre d'altres.
La concentració, que s'ha realitzat de forma pacífica, s'ha organitzat espontàniament mitjançant les xarxes socials. Membres de grups polítics com ICV, la CUP i ERC han volgut mostrar el seu suport i s'han sumat a la convocatòria.
La manifestació també ha aplegat a diversos membres de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca a Girona. La portaveu d'aquesta entitat, Marta Afuera, ha ressaltat que l'associació està treballant per organitzar mobilitzacions periòdiques i continuades per mostrar el rebuig de la ciutadania amb el govern del PP.

Tots els manifestants que s'han aplegat aquesta tarda a Girona han mostrat la seva indignació i rebuig davant "les corrupteles" dels populars espanyols, les seves "mentides" i han demanat eleccions anticipades. "Ja n'hi ha prou", ha estat un dels crits i de les demandes més escoltades durant la concentració.
Pots veure el seguiment minut a minut en aquest enllaç.