La campanya ''Beu-te el museu'' assoleix una ocupació del 75%

L'activitat combinava el tast de vins amb visites museístiques

La iniciativa "Beu-te el museu", campanya promocional impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor, ha registrat 225 participats i ha assolit el 75% d’ocupació en les onze activitats programades dins del cicle. Set de les activitats celebrades van exhaurir les entrades, i algunes fins i tot van haver d’ampliar l’aforament per poder atendre l’elevada demanda.

A la fi de la campanya, tant els organitzadors —el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i els onze museus i onze cellers de la demarcació de Girona— com els participants en les visites combinades del mes d’octubre han valorat com a «molt satisfactòria» la iniciativa que marida vi i cultura.

Tenint en compte l’èxit d’acollida que ha tingut aquesta campanya inèdita, es preveu organitzar una segona edició que incorpori nous cellers i més museus del territori, membres també del clubs de Màrqueting de Cultura i Identitat i de la Ruta del Vi DO Empordà.