Frit Ravich presenta una nova gamma amb fruits secs de productors gironins

També recullen altres ingredients de Lleida o Tarragona

Frit Ravich, empresa d'alimentació especialitzada en la producció de patates, snacks i fruits secs i distribució de marques de tercers, té com a objectiu treballar amb proveïdors de l’entorn. Així, presenta la seva nova gamma de fruits secs Km0, una nova línia de productes elaborats amb ingredients de productors pròxims al centre de producció de l'empresa. El nou assortiment de productes ofereix quatre varietats diferents: nous, ametlles, avellanes i festucs.

La companyia ha optat per la producció de proximitat i per a això ha seleccionat amb cura l'origen de cada fruit sec. Així doncs, les nous en gra de la nova línia s'han recollit en els camps de Girona; les ametlles torrades, de la varietat Largueta, es produeixen a Lleida; les avellanes torrades, de la varietat Negret, provenen de Tarragona i, finalment, els festucs es conreen en els camps manxecs.

En la nova línia de productes també s'han incorporat els innovadors envasos llestos per a ser reciclats que Frit Ravich ja va emprar en el rellançament de la seva gamma de fruits secs ecològics. La companyia treballa des de fa anys a minimitzar la seva petjada ecològica i en aquesta nova gamma ha volgut emprar el nou envàs fabricat de complexos monomaterials flexibles i reciclables, amb els quals la qualitat del producte es manté intacta.

Frit Ravich i el seu avanç en sostenibilitat

L'empresa no ha deixat d'innovar en matèria de sostenibilitat, tant en producte com en formats i envasos, sent pionera a crear gammes i conceptes que cobreixen les necessitats del consumidor. A 2017 es van llançar al mercat fruits ses torrats sense sal afegida i a 2019 dues noves gammes de còctels saludables i ecològics. Aquest camí cap a la sostenibilitat fa un pas més a 2022 amb la nova gamma Km0, oferint un producte de proximitat i amb envasos reciclables.

La novetat de la companyia d'aperitius respon a les noves tendències de consum, després dels anys de pandèmia. Les dades de consum a Espanya apunten que 1 de cada 2 consumidors busquen aliments més funcionals i s'estima un augment en la despesa en productes saludables. En la mateixa línia, segons dades del sector, en els últims anys ha augmentat en gairebé un 80% la preferència de compra de productes locals i de proximitat.

Distinció Sabor de l'Any 2022

El llançament de Km0 se suma a un gran nombre de novetats que la marca ha presentat enguany. Un any en què Frit Ravich ha rebut la distinció de Sabor de l'Any 2022 per tota la seva gamma Cocteleo Aquest reconeixement, que compta amb més de 20 anys d'experiència a Europa i 10 a Espanya, està basat en les qualitats gustatives dels productes, que han estat provats i aprovats per un panell format per consumidors habituals de la categoria.