Amazcat i l'asseguradora Mussap signen un acord per fer créixer la plataforma de venda en línia

Els clients assegurats podran ser Socis Premium durant un any gratuïtament

La Mútua d’Assegurances catalana Mussap i Amazcat han tancat un acord que permet fer créixer la plataforma de venda en línia ja abans de la seva posada en marxa. Aquest pacte s’emmarca en la política d’aliances estratègiques que la companyia de comerç digital porta a terme amb grans empreses del país per sumar massa crítica i ser una autèntica alternativa de país a Amazon.

Tots els clients de Mussap es beneficiaran, a partir del moment que la plataforma es posi en marxa i durant un any, de la condició de Socis Premium gratuïtament. Això suma al projecte d’Amazcat el dia d’avui prop de 100.000 persones, potencials compradors dels productes i serveis que oferirà la plataforma de productors, botiguers i empreses de serveis. Aquestes persones podran comprar productes Premium, que tenen els ports pagats, i gaudir de les promocions especials, descomptes i serveis exclusius que són comuns a tots els Socis Premium. Els clients que s’incorporin a Mussap a partir de la posada en marxa d’Amazcat gaudiran del mateix avantatge que els clients actuals.

El conveni signat amb l’entitat asseguradora, que s’incorpora a l’apartat de Socis Protectors d’Amazcat, permetrà a Mussap tenir una pàgina web pròpia dins de la plataforma, on podrà oferir els seus productes i serveis amb caràcter general i amb avantatges especials pels Socis Premium d’Amazcat que contractin algun dels seus serveis. A més a més, Mussap tindrà visibilitat pròpia a Amazcat amb espais promocionals.

Des de les dues empreses consideren aquest acord “un punt de partida per arribar a una entesa tan àmplia com sigui possible” i el valoren molt positivament atès que estan convençuts que “cal treballar conjuntament i enfortir sinergies que ens permetin aspirar a tenir lideratges forts i de matriu catalana en cadascun dels nostres sectors”. Tant Mussap com Amazcat consideren que “els valors de proximitat, qualitat i coneixement del client que uneixen les dues marques són fonamentals en el nou context que s’ha creat a partir de la pandèmia del coronavirus i dels canvis econòmics que estan succeint”.