La consultora gironina Playbrand celebra el desè aniversari aquest 2020 amb una facturació que arriba als 900.000 euros. L'empresa, situada al Parc Científic i Tecnològic de l'UdG, preveu ara consolidar el creixement de la companyia i obrir-se a nous mercats. Actualment la consultora compta amb setze treballadors experts en màrqueting i dona servei a mig centenar d'organitzacions, majoritàriament ubicades a Girona i Barcelona. Al llarg dels seus deu anys de vida, Playbrand ha treballat amb Elisava, la Diputació de Barcelona, Acció, Turisme de Catalunya o Joidart. També ha treballat amb empreses de França, Alemanya i Itàlia.
Un dels projectes més destacats de Playbrand va ser la posada en marxa del pla estratègic digital del festival Temporada Alta, un referent en les arts escèniques del sud d'Europa.
Actualment, els 50 clients que té treballa en projectes de màrqueting digital. La consultora destaca en estratègies i auditories SEO, estudis d'experiències d'usuari i compra en línia i també la creació de campanyes de publicitat digital.
Ara volen seguir experimentant aquest camp i oferint els seus serveis a petites i mitjanes empreses, on el màrqueting i la transformació digital sol ser un terreny inexplorat. Segons un dels directors de l'empresa, David Martí, la crisi de la covid-19 accelerarà una transformació digital a tots nivells. Per això volen obrir-se a aquestes empreses i oferir "confiança" i "l'experiència i l'aval de molts projectes d'èxit al llarg d'una dècada".