Campanya a Lloret per contrarestar la imatge difosa pel 'reality' alemany

Repartiran 2.000 polseres als turistes amb el lema 'Maximum fun, minimum disturbance!'

La campanya, que compta amb el suport de l'empresa Heineken, es fa per segon any consecutiu a Lloret, i arriba en un moment en què la localitat està rebent una atenció mediàtica especial pel programa alemany. L'Ajuntament ha decidit denunciar-lo davant l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat, per promocionar la localitat com una destinació de festa nocturna de poca qualitat i on només es va per emborratxar-se. En aquest sentit, des de la Fecasarm també es treballa per transmetre la mateixa queixa a la Generalitat i a la cadena privada alemanya ProSieben, perquè l'any vinent no emeti el programa o bé perquè ho faci en un altre format fomentant un altre tipus de diversió.

Voluntat d'arribar a unes 4.000 persones

D'aquesta manera, i amb la intenció de rebatre la visió de Lloret que dóna el programa, els agents cívics de la campanya recorreran durant el cap de setmana vinent prop de 200 locals de restauració i oci de la ciutat. Intentaran incidir en el consum responsable d'alcohol, la diversió controlada, el respecte vers els drets dels tercers, i el consum de tabac al carrer sense provocar molèsties als veïns.

A part de repartir les 2.000 polseres, els agents cívics de la campanya també penjaran cartells als locals de restauració i d'oci nocturn de Lloret de Mar. D'acord amb l'impacte que la campanya va tenir el 2011, està previst que en aquesta edició arribi a prop de 4.000 usuaris.