Castelló d'Empúries presenta la seva campanya d'estiu dirigida al turisme de proximitat i europeu

Porta per nom "_Respira" i s'hi pot adherir el comerç i la restauració local

L’Ajuntament de Castelló d’Empúries (Alt Empordà) ha presentat avui la seva campanya turística per atraure visitants de proximitat i d'Europa fent front a la crisi del coronavirus.

Sota el nom de "_Respira" s'ha donat nom a una campanya que pretén evolucionar seguint les passes del desconfinament i dirigida a un públic familiar i actiu, així com l’oferta turística i cultural del municipi.

La difusió,  que es portarà a terme  en múltiples suports, tant mitjans convencionals com digitals, s’ha dissenyat per arribar a tot Catalunya, a la resta de l’Estat i per incidir sobretot en els  mercats de França, Holanda, Alemanya i Bèlgica.

Aquesta acció promocional compta amb el suport d'un web que es posarà en marxa els propers dies per tal de donar suport i continguts a la campanya, que aposta principalment pels mitjans digitals que permeten segmentar i dirigir-se directament als diferents públics objectius. D’entre les accions que es desenvoluparan per atraure visitants, destaquem els concursos en què es regalaran caps de setmana per gaudir del municipi o col·laboracions amb influencers que creuen ajudaran a promocionar activitats.

Per últim també es vol destacar que la campanya s’ha fet en un format obert perquè els comerços i establiments que ho desitgin s’hi puguin adherir. Amb aquest objectiu es posarà a la seva disposició material gràfic perquè adaptin les seves pròpies campanyes i promocions. Amb aquesta col·laboració s’espera donar a la campanya una imatge homogènia impulsada per tot el municipi.