La Fortalesa de Sant Julià de Ramis ha programat pel proper dissabte 8 de febrer una performance de joc contructiu a partir de materials de rebuig industrial, principalment fusta.
Sota el títol La Città Infinita, aquesta proposta lúdica, sostenible i participativa proposa un treballen equip mitjançant la construcció per tal d'aconseguir una nova idea de ciutat, emprant residus industrials. A través d'aquesta acció, els infants i les seves famílies que tinguin ganes de jugar-hi, hauran de col·laborar plegats.
La performance es proposa la finalitat de jugar en família, en comunitat, redescobrint el valor de compartir, crear, somiar junts noves possibilitats per a l'entorn. Amb l'ajuda de la imaginació dels nens i el suport dels adults, la ciutat creixerà a poc a poc donant vida a una instal·lació artística col·lectiva única sota l'espai de la Cúpula del Dor Museum.
La durada de la sessió és d'una hora i mitja i es farà a dos quarts de deu del matí, dos quarts d'una del migdia i les quatre de la tarda. Hi poden participar a partir de quatre anys i cal apuntar-se prèviament comprant entrades a través del web o bé trucant al Dor Museum.