Banyoles renova la campanya per a potenciar el mercat setmanal

Sortejarà xecs-regals pels comerços i regalarà bosses

La campanya del mercat ‘De cap al cabàs’, organitzada per l’Ajuntament de Banyoles (Pla de l'Estany), torna aquest any amb imatge renovada i amb l’objectiu de dinamitzar el mercat setmanal a la ciutat. Durant la campanya, que es portarà a terme aquest mes d’abril, se sortejaran xecs-regal per comprar als comerços de Banyoles i entrades per al festival, a més de regalar bosses per als clients que comprin al mercat.

Com en la campanya anterior, durant els quatre dimecres d’abril es repartiran un total de 480 bosses exclusives reutilitzables. La bossa, de la que se’n repartiran 120 cada dimecres, es produeix als centres penitenciaris catalans en el projecte Made in Cire (Centre d’Iniciatives per a la Reinserció).

Per aconseguir la bossa, els clients del mercat s’hauran de dirigir al punt d’informació on se’ls lliurarà un carnet per poder-hi participar. Per cada compra que facin al mercat rebran un adhesiu. Una vegada obtinguin dos adhesius (un d’alimentació i un altre per complements, roba o llar), s’hauran de dirigir a la parada de l’Ajuntament, que estarà situada cada dimecres davant l’edifici de Cal Moliner, i rebran la bossa. Cada dimecres es repartiran 120 bosses fins a exhaurir existències

A banda de la bossa, cada setmana se sortejarà també un xec-regal per valor de 100 euros, per comprar als establiments associats a l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, a més d’entrades dobles per als concerts de pagament del Festival (A)phònica. Per participar als dos sortejos, caldrà dirigir-se al punt d’informació de la Plaça Major on es repartiran les butlletes. Els sortejos es faran cada dimecres, mentre duri la campanya. Cada dimecres es regalaran també 25 vals d’aparcament per al pàrquing privat de la plaça de les Rodes.

La regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Banyoles, Joana Vilà, ha explicat que amb aquesta campanya “volem dinamitzar el mercat i reforçar a la vegada el seu rol dinamitzador del comerç i dels serveis al centre de Banyoles”. A més, Joana Vilà ha afegit que “el fet de regalar les bosses reutilitzables elaborades pels centres penitenciaris ajudem a visualitzar la seva feina, a més de fer una tasca social”.

Per a la difusió de la campanya s’ha elaborat material específic que es distribuirà en diferents punts de la ciutat per promoure-la. ‘De cap al cabàs’ es farà els dies 3, 10, 17 i 24 d’abril i compta amb la col·laboració de la Diputació de Girona, l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, l’(A)phònica Festival de la Veu de Banyoles i l’empresa Salvador Serra