Una baralla entre indigents al centre de Girona acaba amb un detingut

La víctima ha patit ferides d'arma blanca però no està greu

Segueix El Gerió Digital a Google

El Centre de Coordinació Policial ha rebut aquest dissabte a la tarda diverses trucades de vianants alertant d'una baralla a la plaça Constitució, situada al centre de la ciutat. Agents de la Policia Municipal de Girona s'han desplaçat fins al lloc dels fets i en arribar-hi han trobat una persona que tenia una ferida a l'abdomen i un tall a la mà.


Els testimonis han identificat a l'agressor que també es trobava al lloc dels fets i quan els agents l'han escorcollat han trobat un ganivet de cuina tacat de sang. Per aquest motiu, la policia l'ha detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa i un delicte de lesions.

El ferit, de caràcter lleu, ha estat traslladat a l'Hospital Josep Trueta. Segons fonts de la Policia Municipal de Girona la baralla s'hauria produït per una discussió referent a una bicicleta robada. La regidora de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Girona, Ma Àngels Freixenet, ha explicat que es tracta de dos persones sense sostre que acostumen a deambular per la zona.