Firarebaixa tanca la 19a edició amb prop de 34.000 visitants

Més d'un 80% dels visitants han comprat algun dels productes a la venda

La directora de Fira de Girona, Anna Albar, ha destacat que 'ha estat una molt bona edició, una gran fira, perquè tant expositors com clients se’n van satisfets del saló'. Albar ha remarcat que 'els expositors han satisfet les seves expectatives de negoci en els 5 dies de fira i els visitants destaquen la gran varietat i qualitat dels productes que poden trobar al saló', ha dit.

En aquest sentit, el dimecres, primer dia de Firarebaixa, s’ha tornat a consolidar en aquesta edició com el dia més fort de vendes, amb més d’un 85% de visitants que compren, seguit pel dijous i el divendres. En canvi, durant el cap de setmana, 'tot i que hi ha més persones a la fira, compren menys' i la mitjana de compradors se situa prop del 70% dels visitants, segons ha assegurat la directora de Fira de Girona.

120 expositors han ocupat en aquesta edició els 8.000 metres quadrats del Palau de Fires amb una àmplia i variada oferta de productes al millor preu. Per sectors, els més representats, amb un 43% han estat els de moda per a home i dona, seguits, amb un 16%, pels de roba infantil, i en un 20%, pels de complements (perfumeria i cosmètica, òptica, joieria, marroquineria o roba de la llar).

Un any més, el perfil majoritari dels visitants de Firarebaixa, especialment en els primers dies del saló, és el d’una dona d’entre 30 i 50 anys que compra per a tota la família. Durant el cap de setmana, augmenta el públic més familiar.

Pel que fa a la procedència, majoritàriament són de Girona i la comarca del Gironès, tot i que també acudeixen a Firarebaixa veïns de la resta de comarques de Girona, especialment durant el cap de setmana, i també de la Catalunya Nord i de l’àrea de Barcelona.