L'alcalde de Figueres, Jordi Masquef i el regidor de Serveis Urbans, Quim Felip, han presentat aquest matí l’obertura de les dades estadístiques de l’aplicació 'Figueres Millora' a tota la ciutadania per a poder ser consultades. Aquest era l’últim pas previst des del moment de la creació d’aquesta plataforma.
L’aplicació mòbil per a la comunicació i gestió d’incidències a la via pública, Figueres Millora, es va obrir a la ciutadania el gener de 2017, tot i que va ser creada l’any 2010 com a eina de treball interna pels departaments responsables de manteniment de la via pública de l’Ajuntament de Figueres.
En aquests dos anys, s’han registrat 1.531 usuaris que han enviat un total de 6.944 incidències amb un 94% de resolució. El temps de mitjana per al tancament de les incidències és de 13 dies.
El regidor de Serveis Urbans, Quim Felip, ha agraït la feina feta pels tècnics municipals durant aquests anys d’implantació del sistema, “Avui finalitzem el desplegament d’una de les eines més importants per a la gestió dels Serveis Urbans a Figueres”
L’alcalde de Figueres, Jordi Masquef, ha destacat que avui era un dia important perquè “Presentem resultats i complim compromisos, oferint més transparència, més comunicació i més eficiència.” Masquef, però, ha reconegut que cal llegir amb humilitat els resultats, i continuar treballant per fer que molts més usuaris utilitzin l’aplicació per, entre tots, millorar Figueres i fer la ciutat que tots volem.