Clou el segon Festivalet de Roses amb èxit d'afluència de públic

Els propers dies s'anunciarà el guanyador del concurs d'Instagram

Ahir va cloure la segona edició del Festivalet de Roses, un certamen que durant el darrer cap de setmana ha convertit la platja de la població en un espai chill-out a l’aire lliure on gaudir de la millor música indie catalana i la gastronomia local.

Segons Fèlix Llorens, regidor de Promoció Econòmica de Roses, “hem aconseguit el nostre objectiu de dinamitzar econòmicament el poble fora de la temporada estiuenca donant vida al comerç i atraient un tipus de públic, famílies joves i amb inquietuds culturals, a la nostra població”. Llorens ha assenyalat el fet que “bona part del públic que veiem passejar pels escenaris a l’aire lliure proveïen de comarques veïnes, i això és molt bona senyal, ja que indica que la proposta tenia un veritable interès per desplaçar-se fins aquí”, de la mateixa manera, ha remarcat que “la població local ha acceptat ja plenament aquesta filosofia de gaudir del paisatge mentre s’escolta música de primera qualitat o es gaudeix de la gastronomia local en un ambient relaxat a l’aire lliure”, coses totes, explica, “que confirmen per part nostra l’arrelament de la proposta del Festivalet a la vila Roses”

El Festivalet va començar dissabte amb un temps marcat pel vent i els núvols, donant inici a l’escenari anomenat ‘Festivalet’, per gaudir dels tastets gastronòmics del Pica Tasta, els tallers familiars que es feien a la platja i els primer concert de tots, el de Big Mama.

Ja la tarda, i sense vent, la música es va traslladar fins a la platja de la Perola, a ‘l’escenari Sol’, on van actuar, primer, la cantant Pavvla mentre que van cloure la jornada els Pep’s Show Boys.

Diumenge, assolellat i càlid, va deixar pas al primer concert amb Paula Valls, mentre que a la tarda, altra vegada a la platja de la Perola, una multitud va aplegar-se per gaudir de valent amb el popular Cris Juanico, que en format duet, va desgranar els temes del seu darrer àlbum ‘13’, or repassa els èxits tant de la seva carrera en solitari com els clàssics de Ja T’ho Diré.

D’altra banda, la quinzena de restaurants de Roses que van participar al Festivalet, oferint un menú temàtic especialitzat, confirmen la bona acollida de la proposta entre els visitants que es van desplaçar fins a Roses.

Durant els proper dies es farà públic el guanyador del Concurs d’Instagram del Festivalet, que demanava, fins ahir, publicar fotografies amb les etiquetes #postadesolroses i #visitroses.