La candidata d'ICV-EUiA a Girona, Eugènia Pascual, s'ha desplaçat aquest matí al barri de Santa Eugènia per fer el vermut i explicar les seves propostes pels seus veïns.
Pascual hi ha anat acompanyada pel cap de llista ecosocialista i l'eurodiputat d'ICV Ernest Urtasun. Aquest ha explicat els efectes del TTIP sobre les competències locals "posarà dificultats a la remunicipalització de serveis i restringirà molt la capacitat dels ajuntaments d'incloure clàusules socials als concursos públics" ha afirmat.
Per la seva banda, Eugènia Pascual ha explicat que ICV-EUiA recull al seu programa les propostes de la Mancomunitat de Santa Eugènia i que el barri necessita "dignificació i més neteja de l'espai públic i obrir-se a les Hortes per generar espais de convivència comunitària", segons Pascual "Santa Eugènia és un d'aquells barris amb molta vida i creativitat social que no ha estat suficientment recolzada per l'Ajuntament".
Eugènia Pascual (ICV) vol 'dignificar' el barri de Santa Eugènia de Girona
La candidata s'ha desplaçat al barri acompanyada d'Ernest Urtasun


