Amb tot, el Col·legi també apunta que els terrenys, actualment de titularitat privada, passaran a ser d'àmbit públic "sense cap cost per al ciutadà".
Des del punt de vista tècnic, "el disseny del projecte té en un gran consens, la conclusió que està ben resolt, en termes generals", diu l'informe, en termes de "concepció d’arquitectura mediterrània, com per la millora de la finca amb la plantació de més arbres autòctons que substitueixen els que no ho són".
En aquest sentit, també valora el fet que vulgui refer els murs de pedra seca de les feixes, la utilització de materials de quilòmetre zero, d’energies alternatives, la creació als jardins d’itineraris totalment accessibles, tant per a persones amb problemes de mobilitat com per a invidents, la integració de la gran part de l’ampliació de l’edificació (un 200%) es fa tota soterrada aprofitant les feixes ja existents.
Problemes d'accés
El Col·legi d'Enginyers apunta que, tanmateix, queda per resoldre el tema de la mobilitat i accessibilitat; "La carretera actual no dóna per al pas de dos camions, fet que fa problemàtica l’evacuació dels usuaris de les platges i del complex de vacances que hi ha, així com la possibilitat de combatre un incendi. S’ha de treballar en aquesta qüestió, per trobar-hi diferents solucions (control dels accessos, autobusos petits, transport via marítima..)", expliquen.