Palafrugell reclama a Telefónica que millori el servei d'Internet

L'Ajuntament ha rebut múltiples queixes dels sectors veïnal, comercial i hoteler per problemes amb la connexió

L'Ajuntament de Palafrugell ha requerit a la companyia Telefónica España, la concessionària principal de les infraestructures de prestació del servei d'Internet, perquè solucioni "amb caràcter urgent i immediat" als problemes de connexió a la xarxa, que pateix aquest estiu el municipi de Palafrugell i, de forma especial, els nuclis costaners de Llafranc i Calella.

Així ho ha acordat la Junta de Govern Local després de les múltiples queixes que ha rebut l'Ajuntament adreçades des dels sectors veïnal, comercial i hoteler dels nuclis costaners en les darreres setmanes.

El consistori considera que aquest és un servei essencial, bàsic i d'interès general, que s'ha de prestar amb criteris de qualitat, suficiència i continuïtat, i que en cas d'un funcionament deficient afecta negativament al municipi, eminentment dedicat al sector de serveis, comercial i turístic.