L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Girona amplia horari

Ara es permet fer qualsevol tràmit fins a les cinc de la tarda

A partir d'aquest dimecres, els ciutadans seran atesos de manera ininterrompuda de nou a cinc de la tarda de dilluns a divendres per qualsevol gestió, sigui per registrar documentació o per informació de serveis i tràmits.

Després d'un procés de reorganització, l'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix a partir d'ara un servei més accessible ja que, fins ara, alguns tràmits no es podien gestionar durant la tarda i calia una segona consulta a l'OAC. Amb el reforç, l'Oficina d'Atenció Ciutadana podrà atendre qualsevol consulta de dilluns a divendres de nou a cinc de la tarda. Els dissabtes es farà registre de documentació i per atendre els tràmits caldrà haver concertat cita prèvia..

L'ampliació s'ha fet gràcies a la incorporació de setze informadors més. Cal destacar que els nous informadors provenen tots ells dels diversos departaments de la Generalitat i que han estat formats en els darrers mesos en serveis i tràmits, en programes transversals, en tècniques d'atenció ciutadana i de resolució de conflictes.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Girona és un model pioner i únic a Catalunya ja que atén els 1.500 tràmits de la Generalitat amb l'objectiu d'oferir un servei eficient i integrat als ciutadans. L'any 2013 l'OAC va atendre una mitjana 511 persones cada dia i 2.113 persones van demanar cita prèvia per a les seves consultes.