Detingut un lladre amb 54 antecedents per entrar quatre cops en una pizzeria de Palafrugell

Els Mossos l’han enxampat de matinada després d’un nou robatori al mateix establiment

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Palafrugell (Baix Empordà) un lladre multireincident de 24 anys i que acumula 54 antecedents. El darrer ha estat aquesta matinada per entrar a robar en una pizzeria. De fet, el sospitós ha entrat fins a quatre cops en menys d’una setmana en aquest establiment.

La primera va ser el 25 de juny i l’endemà ja hi va tornar. Diumenge passat va repetir i aquest dimarts pels volts de la matinada l’han tornat a enxampar. Com en altres ocasions, ha estat l’alarma qui ha alertat els Mossos que s’han dirigit fins al lloc dels fets, al carrer Sant Pere de Palafrugell i han trobat el jove. Després de comprovar que es tractava del mateix home que apareixia a les càmeres de seguretat, l’han acabat detenint.

S’espera que en les properes hores l’arrestat, que compta amb més d’una cinquantena de detencions, passi a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal d’Empordà per respondre d’un delicte de robatori amb força.